Alphen F1

30-08-2014 09:00 Alphen F1 KMD F1 2-3

Een goede test voor Alphen F1

Eindelijk was het zo ver! De vakantie is voorbij en de eerste trainingen zijn geweest. Op een natte zaterdag 30 augustus 2014 mochten de spelers van Alphen F1 om 9:00 uur opkomen voor hun eerste (oefen)wedstrijd tegen KMD F1 uit Wateringen. Het beloofde een spannende wedstrijd te worden. Het spelverloop ging gelijk op. Alphen startte goed en kwam op voorsprong door een mooi schot van Dani op doel. Echter, kort na onze 1-0 scoorde KMD de gelijkmaker. Onze talenten gingen met een gelijke stand de rust in.

Na rust nam Alphen al weer snel de leiding door een doelpunt van Mika. In de tweede helft werd het positiespel van Alphen wat minder en kon KMD twee keer vlak achter elkaar tot scoren komen. Door de tegenstander meer onder druk te zetten wist Alphen het spel weer gelijk op te laten gaan, echter meer dan een 2-3 zat er dit keer niet in. Het was een goede test voor de spelers en begeleiding in voorbereiding op de eerste bekerwedstrijd die op 6 september a.s. thuis tegen RCL F2 wordt gespeeld.
Door: , 30-08-2014 00:00