06-12-2014 09:00 Alphen F4 Sportlust '46 F9 Blaauw, H. 1-1

F4 doet zichzelf te kort

Nadat de F4 alle bekerwedstrijden had gewonnen was het in competitie even iets anders. De eerste twee wedstrijden werden dan ook verloren, één was de tegenstander Zwammerdam F1 echt gewoon beter maat tegen Kamerik F2 had een gelijkspel meer dan verdiend geweest. De derde wedstrijd was tegen Siveo '68 F2 en die werd glansrijk met 4-2 gewonnen. Deze uitslagen resulteerde in een 8e plaats. Zaterdag kreeg de F4 de nummer 7 Sportlust '46 F9 op bezoek, bij winst kon er een plaats gestegen worden en die winst had ook dik verdiend geweest gezien het aantal kansen en de ballen die op de paal en lat vlogen (5 maal). Met name in de 1e helft vonden de jongens van de F4 elkaar soepel met goed en mooi combinatie voetbal. De 2e helft gaf wel een iets ander beeld, wel veel sterker maar minder overspelen en de posities iets minder goed ingevuld waardoor Sportlust een paar goede kansen kreeg omdat er bij de F4 niemand meer in de verdediging stond. Het gelijke spel was dan ook het eind resultaat, jammer want er had meer ingezeten. Aankomende zaterdag gaan wij er weer voor.
Door: Ad de Lange , 08-12-2014 00:00