06-12-2014 09:00 Alphia F3 Alphen F5 0-10

Klinkende overwinning!

Zaterdag 6 december was het de uit wedstrijd tegen de buren van Alphia F3. Sommigen waren nog wat moe van Sinterklaasavond maar de stemming was desondanks optimaal! Op het mooie puppillenveld van Alphia werd om 9 uur afgetrapt.

Onze vaste keeper Joa, wilde wel een keer voetballen, dus ging Sven op doel. De eerste minuten was nog een beetje aftasten naar de kracht van Alphia, er liepen toch wat grote jongens in. Maar al snelde rolden de combinaties over het veld en kwamen de eerste kansen voor ons.

Na 7 minuten was het raak, Jayden vd Meij schoot de bal mooi het doel in! De ban was gebroken.De 0-2 volgde niet lang daarna, weer onze goaltjesdief Jayden die de bal tegen de touwen schoot. Vlak voor rust knalde Roan de bal ook nog achter de Alphia keeper, dus werd er met comfortabele 0-3 ruststand de kleedkamer opgezocht.

De tweede helft begon weer goed, al snel scoorde Joa de 4e voor Alphen. Niet slecht voor een keeper! Over de 0-5 bestaat wat twijfel, dat leek een eigen doelpunt, maar ook die telde.

Ondertussen kwam Sven een paar keer attent uit zijn doel en had hij een paar goeie reddingen! Goed de 0 houden!

Nu was het zaak rustig te blijven en de ruimte goed te benutten, met enkele goede passes werden Roan en Jayden goed vrijgespeeld. Roan scoorde daarbij de 0-6, 0-7, 0-8 en 0-9. Het slotakkoord was voor Jayden, die de 0-10 binnen schoot!

Weer een mooie overwinning, waarbij we weer goed gestegen zijn in de stand! Op de 3e plek staan we en volgende week komt de nummer 4 op bezoek!
Door: Bas Splinter , 08-12-2014 00:00